En la classe d'avui hem realitzat una pràctica que consistia a determinar el procés d'escriptura a partir
d'unes imatges que la professora ens ha mostrat.
d'unes imatges que la professora ens ha mostrat.
Després de comentar les imatges en grup, hem arribat a la conclusió que una de les formes en la qual
els xiquets i xiquetes aprenen és a través d'imatges, símbols, logos... a causa que associen el que
coneixen, amb la grafia que apareix. Açò es pot comprovar amb cartells com el de la Coca-cola, no és
que els xiquets i xiquetes sàpien llegir-ho, si no que han associat la imatge al nom.
els xiquets i xiquetes aprenen és a través d'imatges, símbols, logos... a causa que associen el que
coneixen, amb la grafia que apareix. Açò es pot comprovar amb cartells com el de la Coca-cola, no és
que els xiquets i xiquetes sàpien llegir-ho, si no que han associat la imatge al nom.
En la segona imatge que ens han mostrat, es pot veure com els xiquets anaven associant aquestes
imatges en el seu context, mostrant així les seues primeres preses de contacte amb la competència
lectora.
imatges en el seu context, mostrant així les seues primeres preses de contacte amb la competència
lectora.
Recorda que cal portar el blog al dia, hi falten algunes entrades.
ResponderEliminarD'altra banda. D'altra banda, estaria bé que el títol estiguera escrit en valencià!